.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

حضور پرماجراي کروبي در نمايشگاه مطبوعات
قدس- گروه سياسي: حضور مهدي کروبي در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها به تشنج انجاميد.به گزارش خبرنگار ما، در حالي که از ظهر ديروز خبرهايي مبني بر حضور مهدي کروبي در نمايشگاه به گوش مي رسيد وي حدود ساعت 15/30 جمعه وارد نمايشگاه شد و حضور او سبب شد، ميان طرفداران و مخالفان وي، درگيريهايي رخ دهد. در حالي که موافقان و مخالفان کروبي عليه يکديگر شعار مي دادند، کروبي در حلقه محافظان و مأموران نمايشگاه همراهي مي شد، از سالن روزنامه ها و خبرگزاريهاي داخلي عبور کرد و وارد سالن نشريات خارجي شد.
طرفداران وي در شعارهايي از ميرحسين و کروبي حمايت و عليه بسيج و صدا و سيما شعار دادند.در اين ازدحام جمعيت، عمامه کروبي از سر وي به زمين افتاد و همچنين به برخي از امکانات دکور نمايشگاه خساراتي وارد شد.در حالي که شلوغي طرفداران کروبي در شبستان طبقه فوقاني نمايشگاه ادامه داشت، گروهي از مخالفان وي نيز در طبقه همکف و شبستان اصلي عليه وي شعار دادند.

سخنان مرتضي حيدري درباره خروجش از کشور
خبرآنلاين-مرتضي حيدري با گفتگو با بخش خبري 20/30 با اشاره به اينکه براي اين گفتگو از کلاس بيرون آمده است، نگفت که در کدام دانشگاه و کشور به سر مي برد. وي در پاسخ به مجري اين بخش خبري درباره اينکه برخي سايتها نوشته اند که پيش از رفتن از ايران در فرودگاه دستگيرتان کرده اند، گفت: چرا دستگير کنند؟ براي چي پناهنده بشوم؟وي گفت: چندين ماه است که از يک دانشگاه پذيرش گرفتم.وي درباره اينکه چند وقت حضورش در خارج از کشور طول مي کشد گفت: چند سال طول مي کشد، اما اکنون براي ثبت نام و دادن پروپوزال آمده ام و اواخر آبان ماه در خدمت دوستان هستم.

انتقاد ميرحسين از شعارهاي افراطي
کلمه- نخست وزير دوران دفاع مقدس با اشاره به برخي شعارهاي مطرح شده در تجمعهاي خياباني گفت: شعارهاي افراطي ناشي از عصبانيت است. به نفع همه ماست که شعارهايي متناسب با ظرفيت کشور طرح کنيم و از طرح شعارهاي تند بپرهيزيم.

مداحان صاحب نشريه مي شوند
فارس- مسؤول نمايندگي بنياد دعبل خزاعي در استان تهران از انتشار نشريه «ستايشگران نور» با انگيزه تأمين نيازهاي فرهنگي مداحان اهل بيت (ع) تهران بزرگ خبر داد.علي آهي افزود: اين نشريه قرار است به صورت فصلنامه منتشر شود.

بهانه ضدايراني براي مسابقه ندادن
فردا- تيم قايقهاي بادباني «اوراکل» آمريکا بار ديگر به بهانه ناامني با برگزاري مسابقات در رأس الخيمه مخالفت کرد. اين تيم ادعا کرده است رأس الخيمه به دليل نزديکي با مرزهاي آبي ايران مکان خطرناکي است.

رد اتهام از فرمانده ايراني الاصل پليس لندن
ايرنا- پليس متروپليتن لندن بار ديگر نتوانست اتهامات بي اساس خود عليه فرمانده پيشين ايراني الاصل پليس غرب لندن را ثابت کند و «علي ديزايي» تبرئه شد.پليس منطقه «دورست» اعلام کرد: پس از 14 ماه رسيدگي جزايي به پرونده درآمدهاي مالي علي ديزايي، ما به اين نتيجه رسيديم که هيچ موردي براي پاسخ دادن وجود ندارد و اتهامات عليه وي پس گرفته شده اند.

بساط شکايت ازموسوي درنمايشگاه جمع شد
آينده- مسؤولان شانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها، با حضور در غرفه شکايت از موسوي، متصديان آن را به جمع آوري پوسترهاي مربوط به تبليغ شکايت از موسوي ملزم کردند.

جزئيات جديد از حادثه تروريستي اخير
فارس- معاون امنيتي انتظامي استاندار سيستان و بلوچستان در بيان جزئيات حادثه تروريستي در پيشين سرباز گفت: عامل اين انفجار که عبدالواحد محمدزاده نام دارد و داراي 3 فقره سابقه کيفري در سراوان است، حدود 4 ماه قبل در پاکستان در يکي از پايگاههاي گروهک تروريستي مالک ريگي آموزش بمب گذاري را گذرانده و روز قبل از انفجار از خاک پاکستان به همراه يک تن ديگر وارد ايران شده است. وي ادامه داد: عامل انفجار در ابتدا قصد ورود به همايش را داشته که به دليل هراس از دستگيري در نتيجه بازرسي، به نمايشگاه صنايع دستي رفته و خود را در ميان مردم مخفي مي کند و سپس هنگام بازديد سردار شهيد شوشتري و هيأت همراه از نمايشگاه، به انفجار اقدام مي کند.

روايت يک روزنامه نگار از ارتباطات آزادانه ريگي در پاکستان
تابناک- ملک سراج اکبر، مسؤول دفتر روزنامه پاکستاني «ديلي تايمز» به راديو آلمان گفت: مالک ريگي آزادانه در استان بلوچستان پاکستان رفت و آمد مي کند، در کانالهاي تلويزيوني پاکستان ظاهر مي شود و حتي بارها با روزنامه هاي اين کشور مصاحبه کرده است.

نامه 3 سينماگر مشهور ممنوع الخروج
مهر- فاطمه معتمدآريا، جعفر پناهي و مجتبي ميرطهماسب با انتشار نامه اي با اشاره به رخدادهاي اخير نوشتند: دولت اين توان را دارد که مانع خروج ما از کشورمان بشود، اما يادآوري مي کنيم، هويت ما در گرو پاسپورتهايمان نيست. حتي بدون پاسپورت، ما ايراني هستيم.

پيغام رئيس جمهور براي انصراف نمايندگان از پيگيري ماجراي رحيمي
پارسينه- الياس نادران نماينده مجلس گفت: شکايت من به همراه زاکاني و توکلي از رحيمي معاون اول رئيس جمهور تنها به دليل موضوع مدرک دکتراي او نبوده است و مسائل فراتر از اين مدرک است.
وي ادامه داد : رئيس جمهور افرادي را براي فيصله دادن به اين مسأله واسطه کرده و البته پيغامهايي نيز براي ما آورده اند که ما نيز طرح حکميت را مطرح کرده ايم. نادران تأکيد کرد: شکايت خود را پيگيري مي کنيم و کوتاه نمي آييم.

استخدام بازمانده منافقين در سفارت انگليس
ثانيه نيوز- سفارت انگليس در تهران، خانمي را که 4 نفر از بستگانش به دليل عضويت در گروهک تروريستي منافقين معدوم شده اند، به استخدام خود درآورده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.